The insurer for a changing world

Питання та відповіді

Ви не задоволені нашими продуктами або послугами?

Зверніться до нас із скаргою за телефоном цілодобової гарячої лінії:
0 800 505 705 (безкоштовно на території України)

або

Надішліть скаргу в електронному вигляді, заповнивши аплікаційну форму у розділі Контакти.

або

Надішліть скаргу в електронному вигляді на e-mail: ua.cardif@bnpparibas.com.

або

Надішліть листа за адресою: вул. Іллінська, 8, м. Київ, 04070

Термін розгляду скарги становить від 3 до 10 робочих днів

На вашу скаргу вже надавалася відповідь, але ви нею не задоволені?

З метою повторного розгляду вашої скарги, зверніться до нашого внутрішнього контролера, заповнивши аплікаційну форму у розділи Контакти.

або

Надішліть листа в електронному вигляді на e-mail: ua.cardif@bnpparibas.com.

Ми зробили все, щоб ви були задоволені нашими продуктами та послугами, але не виправдали ваші сподівання?

Якщо відповідь ПрАТ «СК «КАРДІФ» не задовольнила Вас, Ви маєте можливість звернутися до Національного Банку України, за допомогою дистанційних каналів зв’язку:
Направивши електронного листа за адресою:nbu@bank.gov.ua.

або

Телефоном за номером: 0 800 505 240 (дзвінки безкоштовні)

або

Направивши листа за адресою: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601