Якщо Ви є клієнтом BNP Paribas Cardif і бажаєте повідомити про будь-яке невдоволення або подати скаргу, будь ласка, зверніться до працівника Cardif, з яким ви зазвичай контактуєте, або до особи, відповідальної за розгляд скарг клієнтів
Інформування про порушення в BNP Paribas Cardif
BNP Paribas Cardif суворо дотримується законів і нормативних актів, а також забезпечує дотримання правил, викладених у Кодексі поведінки Групи.
Система інформування про порушення в BNP Paribas Cardif відноситься до сфери відповідальності департаменту професійної етики функції комплаєнс.
Система інформування про порушення дозволяє повідомляти інформацію про злочин або правопорушення, загрозу або шкоду суспільним інтересам, порушення або спробу приховати порушення чинного та застосовного законодавства (законів, нормативних актів тощо) або порушення Кодексу поведінки Групи.
Повідомлення про порушення обробляються незалежними експертами (референтами), дотримуючись конфіденційності та відповідно до чинних правил.
Я визнаю, що прочитав і зрозумів інформацію, що стосується системи інформування про порушення в BNP Paribas Cardif. Цим я також даю згоду на те, що мої персональні дані підлягають обробці відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та Закону України «Про звернення громадян» та можуть оброблятися третіми особами.
FAQ
Якщо у вас є підстави вважати, що було скоєно порушення закону або Кодексу поведінки BNP Paribas або у разі загрози чи шкоди суспільним інтересам
Повідомлення подається з використанням платформи групи BNP Paribas доступної за посиланням:
https://secure.ethicspoint.eu/domain/media/uk/gui/110837
Відповідно до українського законодавства, ваше повідомлення не може бути анонімним.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» необхідно вказати своє ім’я, прізвище та адресу проживання
Підтвердження про отримання повідомлення буде надіслано вам після отримання нами повідомлення. Після цього ви будете проінформовані про статус обробки вашого повідомлення та про результати розслідування
Так, референти обробляють повідомлення про порушення, дотримуючись конфіденційності, і вживаючи відповідних заходів для цього