Унікальна бізнес-модель Cardif

Унікальна бізнес-модель Cardif

Компанія "Кардіф" концентрує свою увагу на побудові взаємовигідних відносин з партнерами не контактуючи з кінцевими споживачами в момент продажу страхових послуг (модель В2В). В свою чергу, партнери компанії безпосередньо здійснюють реалізацію страхових продуктів через власну мережу кінцевим споживачам – клієнтам банку (модель В2С).

Успіх роботи та лідируючі позиції на світовому ринку страхування забезпечує унікальна модель бізнесу - В2В2С, яка полягає у відсутності власних каналів продажу продуктів. Результат такого підходу - наявність синергії інтересів співробітників страхової компанії з співробітниками партнера, за рахунок роботи в одному напрямку.

При використанні запропонованої бізнес-моделі, ми створюємо профіт-центр для партнера, в результаті чого досягається максимальний комерційний ефект для учасників такого співробітництва. На фоні мінімізації витрат на реалізацію страхових продуктів, прибуткову частину партнера складає не тільки комісійна винагорода, а й пропорційна участь у прибутку страхової компанії.

Для забезпечення роботи зазначеної бізнес-моделі страхова компанія "Кардіф" надає максимальну підтримку всім кадровим рівням партнера шляхом проведення навчання співробітників не тільки за "продуктовою лінійкою", а й по специфіці та методиці продажу страхових продуктів. Також на постійній основі влаштовуються мотиваційні програми для співробітників партнерів.