Дії при настанні страхового випадку

Для врегулювання страхового випадку необхідно виконати наступні кроки:

  1. Повідомити страхову компанію "Кардіф" або співробітника банку, де було оформлено страховий договір, про страховий випадок – ПІБ застрахованої особи, дата настання страхового випадку, характер та обставини страхового випадку, контактні дані особи, що заявляє про страховий випадок.
  2. Заповнити бланк заяви про страхову подію, який можна одержати у співробітника банку або в страховій компанії.
  3. Зібрати необхідний пакет документів, відповідно до зазначеного переліку в договорі страхування. 
  4. Направити пакет документів до страхової компанії.

Після одержання документів співробітники страхової компанії докладатимуть максимум зусиль, щоб у найкоротший термін прийняти рішення щодо страхового випадку та зв'язатися із заявником.