FAQ для клієнтів

В цьому роздiлi зiбранi питання та вiдповiдi, що здебільшого цікавлять клієнтів.

Найпоширеніші питання

  1. Навіщо страхуватися?
  2. Що робити, якщо кредит вже погашено, а договір страхування продовжує діяти?
  3. Як оплатити черговий страховий платіж?
  4. Чому страховий договір укладається представником банку, а не страхової компанії?
  1. Навіщо страхуватися?

    Турбота та прагнення захистити родину та її фінансові інтереси – ціль особистого страхування. Саме можливість убезпечитись від зайвих турбот, що можуть бути викликані непередбачуваними подіями, надають програми страхування. Якісні страхові продукти дозволяють задовольнити потреби клієнтів та надати гарантовану фінансову підтримку в разі настання неприємних життєвих ситуацій.

  2. Що робити, якщо кредит вже погашено, а договір страхування продовжує діяти?

    У випадку, якщо позичальник достроково погашає кредит, він має право достроково припинити дію договору страхування. В такому випадку страхова компанія повертає частину страхового платежу. Для цього необхідно заповнити заяву на дострокове припинення дії договору страхування, де вказати причину дострокового припинення. За інформацію щодо отримання бланку такої Заяви необхідно звернутися безпосередньо до страхової компанії за телефоном 0 800 505 705. Зауважимо, що страхова компанія може повернути належну частину страхового платежу тільки після отримання оригіналу заяви на дострокове припинення дії договору страхування.

  3. Як оплатити черговий страховий платіж?

    Внести черговий страховий платіж можна в будь-якому відділенні банку, де оформлювався страховий договір. Для внесення платежу необхідно надати співробітнику банку наступні дані – ПІБ застрахованої особи, номер та дату страхового договору.

  4. Чому страховий договір укладається представником банку, а не страхової компанії?

    Банки являються партнерами і уповноважені представляти інтереси та укладати договори страхування від імені страхової компанії. Така схема роботи запроваджена для зручності клієнтів, адже це надає змогу звертатися територіально до однієї фінансової установи, отримуючи кваліфіковану консультацію та повний спектр фінансових послуг.

    Якщо у Вас є пропозиції, побажання або питання, Ви можете надсилати листи на електронну пошту: irina.makarova@cardif.com